Teknisk service

Vårt team står redo att hjälpa dig att hålla din enhet uppdaterad och se till att den fungerar så bra som möjligt.

Nordisk serviceorganisation

 

Medidynes Serviceavdelningen hanterar service och reparationen i hela Norden.

Vårt tekniska team erbjuder service på alla våra produkter. Våra tekniker har gedigen erfarenhet och utbildning inom medicintekniska produkter och vi följer alltid tillverkarens instruktioner om underhåll och reparationer.

Du är välkommen att kontakta oss för ett icke bindande samtal om hur ett skräddarsytt serviceavtal kan stödja din organisations behov.

 

Nordisk serviceorganisation

Våra erfarna och lokalt utbildade tekniker erbjuder

  • Teknisk utbildning och kurser
  • Reparationer
  • Software uppdateringar

  • Serviceavtal
  • Originalreservdelar och förbrukningsvaror

Hur kan vi hjälpa dig?

Kontakta oss per telefon +46 431 44 80 50 (måndag – torsdag 08:00-16:00 och fredag ​​08:00-15:00) eller skicka ett meddelande till oss.

Philips DreamStation BiPAP hemventilator
Philips SRC

Service och reparationer av Philips SRC -produkter

 

Vi har ett dedikerat Philips Sleep & Respiratory Care (SRC) team baserat i Sverige. Teamet stöder kunder i Danmark, Sverige och Finland och hjälper dig med alla dina tekniska förfrågningar om Philips SRC -lösningar.

Klicka på den knapp nedan som bäst beskriver din förfrågan och kontakta teamet.

 

SERVICEAVTAL

För bästa möjliga prestanda och säkerhet

 

Våra lokalt utbildade tekniker hjälper dig med förebyggande underhåll och teknisk service samt reparationer. Underhåll och reparationer utförs i allmänhet ”internt” i vår verkstad, men vi kan också komma överens om att utföra arbetet på plats hos er.

 

Serviceavtal
Skräddarsydda utbildningsprogram
TEKNISK UTBILDNING

Skräddarsydda utbildningsprogram

 

Vi skräddarsyr våra utbildningar efter dina behov. Syftet med vår utbildning är att uppfylla gällande regelverk, maximera drifttiden för enheten och sprida kunskap om bästa praxis.

Vill du ha hjälp med att underhålla och stärka dina kunskaper om produktunderhåll?

 

Medidyne är ISO-certifierat

Medidyne är ISO-certifierat

 

Hela Medidyne-organisationen är certifierad enligt ISO 13485 och 14001. Certifieringarna visar att vi har effektiva system för hantering av både kvalitet inom hela företaget så väl som den miljöpåverkan våra aktiviteter har.

 

Vanliga frågor

 

Här har vi samlat de vanligaste frågorna som vi får. Förhoppningsvis kan det spara tid åt dig. Om du inte hittar svar på dina frågor här kan du alltid kontakta oss direkt via telefon eller e-mail.

Går det att låna en produkt?

Vi erbjuder lån av apparater eller apparater för uthyrning till kunder som har ett serviceavtal med Medidyne. Om du vill veta mer om våra serviceavtal, vänligen fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig så snart som möjligt.

Hur rapporterar jag felmeddelanden och reklamationer?

Vi är ledsna att höra att du har problem med din enhet. Vänligen rapportera problemet med hjälp av formuläret nedan så följer vi upp det inom nästa arbetsdag.

Felanmälan och service av utrustning

Hur kan jag beställa reservdelar till min medicinska utrustning?

För att beställa reservdelar till din medicinska utrustning kan du använda detta formulär:

Kontakta oss

Har du har några frågor står vi redo att hjälpa dig?

Prata med din lokala tekniker

Har du frågor om en produkt, dess funktioner, software eller annat, vänligen kontakta oss – vi står redo att hjälpa dig med stora och små saker.

Tobias Ströberg

Nordic Service & Quality Manager

Hans Jönsson

Technical Specialist

Alexander Nordstrand

Technical Specialist

Axel Helander

Service & Sales Specialist

John Larsson

Service & Sales Specialist